En blogg ja älskar!

Haha har hittat en blogg som verkligen får en o skratta, eller ja iaf mig!:) Sån klockren härlig humor!
http://spiderchick.nu/
 
Nu ska vi snart ha dagens (4e) Presentation, jag börjar bli hajj på detta nu! :P eller?
 
Sen har vi överraskningsaktivitet kl 18, och ja har försökt vart listigare än räven o klurat ut detta och jag tror d är inomhusklättring!! Uppdaterar ikväll om ja har rätt eller om ja har rätt!;)
 
Nu börjar hästtarmen jättesuga i mig också! Vill hem o pussa, gosa o bara mysa med mina pållar!<3 Självklart vill ja göra detta me min älskling också men eftersom mitt liv består av 98% häst så är d självklart dem skrivs me först!;) Mohaha! Min pojkvän e så lycklig! eh.... Ja har ett missbruk helt klart tycker nog han!;) Men längtar tills ja får pussa på den finaste på jorden med<3
 
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0