hästmagasinet!:)

Sitter på jobbet och läser hästmagasinet när ja hinner för o tagga inför träningen!:) Har skrivit upp en lista på va ja behöver träna på och de är en del!:) Tex miNa hälar, då dem har tendens o åka upp o då åker fotfronten ner o ja får ej bra kontakt med stigbyglarna vilket resulterar i dålig sits eller förlorade stigbyglar!! Sen galoppfattningar, eftersom ja växt upp/lärt mig rida på en travhingst så har ja mer fått mer driva/gunga in iå galoppen, vilket nog nånstans sitter djupt inom mig, haha. dock inget Therese nämt men vet med d med mig själv! tänkte ja ska skriva upp allt här någon dag ja behöver träna på finns en del brister men jag vill verkligen utvecklas, och d är ju aldrig försent! riktigt pepp!:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0