1 mindre..

Ja nu va d en mindre häst i stallet, märks att Chuck tar stor plats för blev gör tomt me en gång, Chuck har flyttat till Lia, Så bara snyggRoger och Mulle kvar och dem ska få följa mig! D är mina gullefjun! Dock funderar ja skicka Roger på inkörning, men vet inte vart? Nån som vet nån som kör in hästar? Om ja e pigg ikväll och Liza e me i stallet ska ja testa träns på honom!:) Börjar bli dags nu, han blir ju "2 år!" vid årsskiftet!:) Tänk nästa höst/vinter så kan ja börja rida honom! lääängta!:)  
 
Julias feber hade gått ner idag me, skönt!:) Men hon ska få pencillin i ett par dagar så sen hoppas vi Julia e sig själv igen!:) Hon ska få en viloperiod på 1 månad så då ska Liza hjä'lpa mig och Motionera Mullehästen på veckorna när ja jobbar!:)
 
Jessie har ja inte klarat att ta hand om denna veckan så hon har bott hos pappa men idag hoppas ja Rolf tar med henne hem! Vill bara pussa o krama på min vovve!
 
Sen känns d som den ja behöver mest e den som bryr sig minst! Men man ska aldrig förvänta sig något av nån tror ja, en blir bara ledsen i slutändan...
 
/Nettan
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0