Hemska tisdag..

Ja efter att gått drastiskt från älskade måndag är vi nu inne på hemska tisdag och kan säga att d har den varit också..

1. försov mig(dock kom ja i tid till jobbet) Stressigt som attans på hemmaplan!
 2.Kunde inte ta min bil t jobbet för pappa har sagt han trodde mitt ena däck kunde explodera, wuups!
3. Skittrött och tiden på jobbet har sniiglat sig fram!
4. Red direkt efter jobbet men Chuck va förjävlig och gjorde mig bara jättedeppig..(skritten gick dock väldigt bra men INGET annat)
5. Jessie va helgalen och jaga bilar på stora vägen medans ja red!!! Bah.
6. Jessie river sönder en ensilage bal (rädd den kommer mögla nu, mkt pengar)
7. Vrålhungrig
8. Åker först hemåt 19.15 och längtar efter lite lugn.
9. kommer hem och t min stora fasa är lennarts hästar lösa och sjövilda, bara att börja jaga häst, grannen va snäll o hjälpe mig!
10. Flispannan är tom, whyy?:( Bara att börja skotta o se glad ut!
11.Trött och fortfarande hungrig och upptäcker att ja glömt bort att ja inte hunnit handla och är utan mat! Men alldeles för sleten i kropp o själ för att åka nånstans.:(
13. Dålig känsla över kompisar, men kanske inte värt att lägga tid på? Utan ist gå vidare utan vissa i sitt liv.
14. Skjut mig..

Ja d va lite av min tisdag, ja ogillar tisdagar!;)

Nu ska bädda ner mig själv i sängen o hoppas ja är piggare imorgon för då blir d nog rida o vara me Emma efter jobbet! Nattinatt.


/Nettan



Kommentarer
Postat av: Din syster <3

Haha, du är skön du xD Tisdagar är hemska, men men, man får leva med det :P Hoppas att onsdagen blir bättre <3

2012-03-13 @ 21:22:22
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: emma

haha jo jag släppte av er kvart över 2 typ tror jag... så gissa om jag vart irriterad elle :p usch vilken tisdag du haft, blä... ska göra allt jag kan för att onsdagskvällen ska bli bättre :) <3

2012-03-14 @ 00:58:22
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0