Husvisning:)

Idag har ja sålt en sadel och är mkt nöjd me affären, kan säga att ja är en buisnesswoman!;)

Sen har jag också varit på visning av huset i Långed! Och jag tyckte de va supermysigt! Hela undervåningen var helt kanon men övervåningen hade dem nog inte rört sen 70talet, men d är ju isf bara att lägga nytt golv/tak o tapetsera om isf, sen va trädgården stoor och fin!
MEN minus är att d är direktverkande el och att grannen har helinsikt på bakträdgården! Sen ett annat minus är att d vart många o kollat och mest par, så om d budar så har ja ju inte en chans! för vill inte ge mer än utgångspriset, mer har ja inte råd med!:P haha.. Så ja vi får väl se vad som sker!

Idag har hästarna en vilodag, Men imorgon så ska Linn ev hoppa Chuck och ja försöka fota, Liza ska tömköra Julia och ja ska rida tjocko!:) längtar redan!<3 Så imorgon får ni nog mängder me bilder igen!;)

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Alex

OM du skulle köpa huset så gör som jag gjorde. Här är det direktverkande el oxå men det sitter sånna där luftpumpar här som håller nere kostnaden men jag lät montera en rejäl vedkamin i källaren med skorsten som värmer övervåningen och det blir väldigt varmt å skönt här och så är det ju lite mysigt oxå :)

Det är ju en stor investering men man tjänar in den på kort tid så bankerna har sällan ngt emot att man lånar även till ngt sånt när man handlar hus :)

2012-06-18 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0