Ny design!

Jusst d ja har ju ny design!:) Min syster som har varit i farten igen, hon tyckte väl d va på tiden att ja ändra kanske!;) Jag fattar ju ingenting av bloggdesign så tur min syrra är expert:D Så hon gjorde denna åt mig, tack systeryster, ja e supernöjd!<3 :)

Sen undrar ja om man kan må dåligt o bli depp av p-piller? Ja har vart nedstämd och helt anti allt d sista! Känns som ja bara velat grävt ner mig och försvinna föralltid.. Alla känslor e liksom helt borta? Va gör man? D enda ja kan komma på som förändrats d sista är att ja börjat äta p-piller. om detta nu kan påverka en? Även mått dåligt på kvällar och fått vart över toaletten flera gånger för känts som ja ska spy, men kommer inget.. Nån som vet va detta kan bero på? Kan d vara P-piller? nån som vart me om samma grejj?

Nej nu ska ja in o kolla på Hööks, hitta massa grejjer i nya katalogen ja vill ha!:D

Puss



Kommentarer
Postat av: Liza

Hej gumman! herregud vilket kaos i förra inlägget! tur det gick bra till slut, men läskigt när de smiter så och det nästan är natten :/

Jag blev liiiite knas av p-piller och kände mig som en svälld kalkon, så jag sluta och nu känns det bättre, men det är klart att man kan bli sån som du av det med...fast det kanske är mkt stress med, det har ju varit väldigt mycket för dig det sista, utan att du kanske tänker på det, men folk runt om märker nog sånt lättare än en själv. Illamående och depp kan man verkligen bli av stress. Men nu har du en sak mindre att känna ångest för iaf, och den lilla bebisen mår huuur bra som helst, så oroa dig inte för henne :) Jag ringer dig till veckan, puss & kram!!!!

2012-01-28 @ 23:15:32
Postat av: Din syster <3

P-piller har gjort mig jättekonstig också! Jag fick värre humörsvängningar än vad jag redan har och jag måste säga att det var väldigt läskigt! Sen beror det ju smått på vilka p-piller du har, alla sorter är ju inte lika. Så läs om några olika så kanske du hittar en som passar dig lite bättre, men vad vet jag?

Håller med Liza i det hon skriver också, du har mycket att göra.. Du får börja ta det lugnt! ;) Puss! <3

2012-01-29 @ 01:00:56
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: madde

Jag kännde de samma när jag fick nya piller sist. mådde skit dåligt efter jag tagigt tabletten kändes som jag skulle spy. sen blev jag väldigt deppig. callo fundera till och med på att hämta alla vassa föremål i min lägenhet haha.. jag känner så igen mig i de du skriver. jag löste de genom att sluta med dem :)

Saknar dig pigfriend!! Puss

2012-01-29 @ 09:49:23
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: emma

jag säger som Liza, nettan du har hur mycket som helst runt dig och jag märker tydligt på dej hur stressad du egentligen är även fast du inte märker det själv :) kan ju va pillrena också men då får du prova nån ny sort, finns ju massa olika :) Puss PS: inte ett ord om att jag var hos dig på myskväll nu heller, gör jag inte bra intryck eller eftersom jag inte får stå med i din blogg, haha ;)

2012-01-29 @ 23:19:05
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0