Ullared!

Nu är vi på väg hem till Dalsland igen, och vi har varit på Ullared, wiihuu, d va roligt men hann inte ens gå igenom halva affären innan min onda kusin tvinga mig därifrån!;) haha.. ja Fastna på hästavdelningen för länge o då hann kusin gå igenom hela affären själv, haha så d va ju inte riktigt meningen. Men nu har ja köpt nytt täcke t Chuck och en hypersnygg förbygel som är riktigt läcker! Massa bling bling!;) så den blir noc Chuck fin i, plus så köpte ja en himla massa andra hästgrejjer:D Sen nån kofta t mig själv o ett par mjukis ! :)  Så nu längtar ja hem o få pröva allt! Sen längtar ja dit igen, får försöka dra me mig nån o åka ner!:) 

Innan vi drog därifrån gick vi o käka på en svinop restaurang me asiatisk mat, ja åt så ja höll på spricka, jag är liten och lär mig aldrig, stoppar mig alltid så full så d känns som ja har mat ändå upp i strupen så mår man hyperdåligt! Men men släpper efter ett par timmar som tur är! haha.. 

Imorrn blir d jobb hemma i fabriken igen o antar ja ska börja sortera alla hyllsor vi skicka tillbaka där nerifrån, puh. Men känns bra o vara back! :)

Fredag hämtar ja o Liza hem min Sylvester! :) Känns bra! Ska bli kul o se hur d är me han och och om han är bra så kankse ja ska provrida han på söndag, Angelica har ju ridit in honom!:) För när ja lämna iväg han hade ja bara suttit på han två gånger så d ska bli spännande! 

Nu är vi i gbg så hälften kvar! Ha en fin kväll! pusssa





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0