Underbara måndag!:)

Heeej!:) Nu e ja en mycket glad flicka för nu har ja dundernsabbt internet! Plus att ja har fått tvkanaler. haha men va ja ska me dem till vet ja ju inte eftersom ja aldrig kollar tv..  klarat mig utan kanaler i 5 månader nu utan att en enda gång saknat det.. Ja e nog en underlig 24 åring men ja har inte ro i kroppen att sitta framför tvn..

TRÄNINGEN - Lösgörande + bommar

Idag på träningen så körde vi väldigt mkt grunder igen me lösgörande på volter och lite bommar! Fick bland stallets äldsta häst, Sugar!:) Riktigt mysig häst men verkligen som ett ånglok när hon kommer igång! Men arbeta på bra emellanåt iaf!:) Tycker d e väldigt roligt att d är Stenebys turridningshästar för dem e ju mest vana att gå fram i skog o mark och inte bli ridna på bana och d e ju lite så mina e hemma så då lär man sig ju verkligen helt från början och få kämpa ist för att hästarna kan allt in o utan till så man knappt behöver göra något, nej så d tycker ja e riktigt bra! Idag va vi bara 4 i gruppen och d va helt lagom!:) Nu längtar ja redan till nästa måndag igen!;) Haha vill träna massa nu så ja kan tävla framöver, hade varit gott o tränat för tränare 2 gr i veckan! Känner mig heltaggad! Skulle vilja tävla på Chuck och Scirrocco när vi e mogna! Dem e underbara ridhästar båda två!:)


Liza och Min lilla Scirrocco tränar bommar! Åh längtar tills maj då ja får hem gubben!:D

Nu e ja även singel helt och d är nog bra för mig. Känner inte alls för att ha något förhållande just nu och allt blev ett bakslag kändes inte alls rätt mellan oss, + att ja tror ja e alldeles för självständig för att vara i ett förhållande så ja får nog leva som en nunna resten av mitt liv me min inställning!

Nu ska ja nana för att upp o tjäna pengar imorrn, pengar till min paddock som ska byggas framöver kanske?:D
Drömmer.

Nattinatt!

// Nettan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0