Gosestund!

Ikväll har ja varit borta och myst me mina liv i 2 h och dem e så goa hela bunten!:) Dock så tycker ja så himla synd om Sylvester då Chuck e riktigt elak mot honom, d har gått 3 täcken nu för Chuck jagar honom o biter sig fast helt o hållet och sliter sönder täckena..:( DYRT och synd om lilla Sylvester han har fått massa bitsår.  NuH går bara för sig själv hela tiden i hagen o så fort han kommer för nära blir han bortjagad av dem andra! Förstår inte varför dem e såna mobbare? Den enda som vill busa me Sylvester d är min fölis! Han springer fram och vill "Prata" me honom hela tiden! så himla gulligt!:) Verkar som fölis blir kvar hemma för är ju ingen som kommer o kollar på honom! suck!;) Så han kanske får gå kvar ett tag så får man se om man hittar nån köpare t våren, kanske e lättare o sälja häst då!:)

Idag va d också gööör ljust nur ja kom hem från jobbet så nu kan jaa kanske börja träna på vardagar också! Hur underbart!:) Idag tänkte ja jag skulle longerat men ja va så himla himla trött så va tvungen hem o ta en nap idag, menTänkte ja skulle lägga mig nu strax upp tidigt o hoppas ja e piggare imorgon så ja orkar då istället, och på kvällen där blir d hem till Emma på filmkväll!:) Blir nog lite glasstårta eftersom ja inte käka nån på min födelsedag!:) Ska bli mysigt!


sov så gott o dröm sött!

Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0