Filmkväll!:)

Borde sovit nu men kände mig sugen på göra en snabb update!;) Precis kört hem Emma, hon har varit här o hälsat på en sväng, alltid lika mysigt!:) Fast filmen va väl inte direkt mysig, haha tror ja hade ont i magen genom hela filmen!:P fyyy! Vi såg "Orphan", riktigt psykisk film men grymt bra och oväntat slut! De Får vi göra om snart igen Emma!:)

Tog ett kort me mobben förut på fölis, tycker han e så stooor för o vara så "liten".:)


Huvudet blev konstigt här för så ser d inte ut han har sockersött huvve annars, konstig vinkel kanske.. Idag så tyckte ja Han påminde mig om Min älskade Shatterport! Dem e ganska så lika i färgen och uttrycket!:)

Nej nu borde ja verkligen sova och nu sover ja helensam för Bubba har ja förbjudit att ha inne hos mig på nätterna för då kan ja inte sova, för han är scizho eller hur d stavas. Ena stunden e han super Evil verkligen och bits och andra stunden är han världens kelegris och ska bara dreggla o smånaffsa på en NÄR MAN SOVER, Inte sådär jätteroligt när man bara har 5-6tim per natt att få sin sömn på..


Sov så gott o dröm sött allihopa!:) Natti!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0