Vår!<3

Igår kom Linn hem till mig och vi bestämde oss för att rida ut i de härliga vårvädret, och d va helt underbart, fåglarna kvittra, bäcken porla, björken har slått ut, vitsippor och andra blommor visar sig överallt och solen som lyser upp allt detta vackra! Man blir bara helt kär! :) Öch mina underbara pojkar som bar oss runt i 2 timmar, är ju bara bäst!:)

Innan Linn kom så la ja, jonas och pappa i min och Rolfs Eka, och både båten och motorn funka super så vi va ute i nästan 2 h på sjön o fiska!:) Inget napp alls dock!:P Så nu längtar ja t sommarn då man bara kan glida ut o sola, bada och fiska me båten!:)

Idag e d Valborg då blir d lite kalas på hemmaplan i långed!:):):) jobbarkompisar som ska spela! Dock har ja vart riktigt dålig hela dagen, fått min vecka, huvudvärk o förkyld, blää men d ska inte stoppa mig för o komma ut idag!;) 
Men ska t näl på måndag igen o disk ingeppet, hoppas det sker snart för orkar inte va såhär längre!

Nu slutar ja!:) gytt!

Puss



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Härligt att kunna fiska ute i solen nu! :)

Vad har du gjort med ryggen? =(

2012-05-03 @ 22:29:38
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0