Fullspäckat Schema!

Ja denna veckan är en vecka ja ser fram emot!:)

Förutom allt mitt vanliga så har ja imorgon kurs, tors blir d frisören, ska nog lägga i slingor, sen på fredag blir d Shoppning me bästa Emma i Uddevalla, sen lördag ska vi leka modeller! Haha. Och söndag ska ja se om ja kan köra Sylvester till sitt nya hem i Bullaren, dock är d inget ja ser fram emot men men ja måste priotera och ändra om lite i mitt liv!:(

Ska se om man kan åka t mellerud o simma nån dag me, vore riktigt härligt!:) Sen e ja sugen på börja spela innebandy! Emma?? haha..

Idag är ja både labratorierska och packare på jobbet! Ganska soft!:)

Önskar alla en toppendag!

/Nettan  



Kommentarer
Postat av: emma

jag är sugen på både mellerud och innebandy, men får inte spela innebandy riktigt än pga handleden för får jag en smäll så förskjuts läkeprocessen å det vill jag inte :p <3

2012-04-10 @ 19:58:27
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0