rida?

Ska man våga sig upp på ryggen på Chuck idag o ge sig ut på en tur tro? Saknart så ja håller på dö! Men med min otur så händer d väl något så ja ramlar av o bryter andra armen, vore inte d snyggt, ha två armar som står rätt ut;) eller att ja bryter upp mitt nuvarande fraktur! D vore hemskt verkligen! 
 Imorrn e de en vecka kvar tills gipset ryker och 3 veckor drygt tills ja får börja jobba! :D Men undra om d verkligen läkt bra t dess, för igår hade ja dretont hur ja än hade handen! O ja får väl erkänna att ja e inte personen som tagit d lugnast me handen! dumma mig!

Efter westernfilmen igår så böe d sent så sov i Bfors, haha men nu på möra vägra Christians hus släppa ut mig eller så e ja oerhört vek i mina nypor! Jag försökte och jag försökte och ja försökte att komma ut men I was stucked! Fick inte upp d där jäkla skitlåset på något vänster så Christian fick komma hem från jobbet o släppa ut mig! haha stackarn! :P



nej nu ska pyssla litte här hemma!

puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0