Bubba..

Kan ju säga att Natten inte blev så mysig som ja trott då Bubba skrek halva natten med hjärteskrik så kl 04 inatt fick ja gå ut och lämna honom i ladan igen så han fick återförenas me mamsen, haha sprang ut i bara linne o trosor och gummistövlar och då fick ja se d lös i den nedlagda fabriken här!:/ vem e där mett i natta? Scary!

Nu har ja precis kollat en film , london boulovard, riktigt bra film tyckte jag, och Colin e ju dretsnygg!;) haha va tvungen att kolla minst en film idag då ja hyrde 3 st men bara kollat 1,5 o dem ska in idag!:/ o nu känner ja mig halvstressad då mor kommer idag så ska nu ta tag i stallet sen ner o lämna filmer, sen fixa lite här i lägenheten så får vi se när morsan dyker upp!:D Kul!

Igår gosa ja även me Idyll här i stallet, de känns som d är en häst för mig!:) Pröva min hoppsadel på honom o den låg perfa och han såg superläcker ut i den!:) Så han ska ja rida in om ja hinner!:) 3 årig valack, mörkbrun och superfiin!



nej nu blir d ut o slänga skit!

kraam!




Kommentarer
Postat av: emma

haha anade nästan att du skulle lägga märke till att jag skrev godnatt, mohaha ;) ja tack själv gumman, och fler roliga dagar har vi framför oss i höst/vinter :D Pussa

2011-10-24 @ 16:53:57
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: Liza

Usch vad äckligt att det lös där! tur det är en bit från huset :/ Åh, Idyll var min favorit de dagarna vi var där, han är så fin!!! Imorrn kommer vi på besök :D pussa <3

2011-10-25 @ 11:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0