Eftermiddags ridning!:)

Åh idag när ja kom från jobbet så var Emma här och red och hon hade även borstat och fixat me chuck så d va bara för mig och fixa ordning honom och ut Joina Emma!:) Och vi hann iväg innan d mörkna och d va supermysigt, vi red bort t kyrkan i gatubelysningen!:) Perfekt om man vill ut o ta sig en kvällstur! :D Det var trevligt och väldigt uppiggande:) Men tills nästa gång ska vi införskaffa oss massa reflexer så folk ser oss! Så roligt att äntligen ha en ridkompis och vi ska fixa och dona me så mkt kul i vinter!:D Hoppas hoppas bara lennart gör ordning lösdriften så vi kan ha det som ridhus! Ni kan bara ana va lycklig ja skulle va då!:D

Ja har även bestämt mig för att köpa Shannon om Lennart inte ångrat sig igen, hon e en superhäst och så onödigt o ta bort en så snäll, go och underbar häst! Ska ja ju egentligen inte ha fler men mitt hjärta blöder för den hästen men Emma kommer vara fodervärd på henne isf!:) Men allt måste gå fort nu då Diamant kommer på fredag redan och då ska ju egentligen shanon vara borta eftersom vi inte har plats, hade hoppats att Nygård skulle av såld till dess men icke ! Annars får vi väl ställa dem på lösdriften under helgen tills vi får plats me alla hästar här! Bah blir väldigt många, o ja som vill ha Sylvester och Scirrocco här nu också!;) Hjälp! Men d får blir t sommaren och då får ja fixa lösdriften isf om alla ska få plats!:P

Älskar alla mina hästar och min hund så otroligt mkt!

Nu ska ja ta en supertidig natt och hoppas dagen på jobbet imorrn går fortare än va den gjorde igår och idag! Dryper ju snigelslem om dagarna. men skönt att vara tillbaka och tjäna pengar igen...:)

P.s Ja råka köpa en till sadel idag... lalalala.. haha..

Nattinatt och sov så gott!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0