Ny Bil!!!

Den var ju så fin så kunde inte hålla mig borta! haha så nu har ja en ny stor fin bil som ja inte når fram t kopplingen till och inte kommer ha råd me bensin till! haha ja är verkligen dvärg och osmart! Ja får ligga ner nästan varje gång ja kopplar men va fasen den va snygg!;) haha.. Det är en baby blå mitsubishi galant med dragkrok så nu kan ja köra mina älskade liv med egen bil, dags o besikta hästtransporten bara!:P Och fick en ide att ja borde måla min hästtransport i babyblått med nån svart snygg text på, eller kanske bara ha babyblå text? Hade inte d vart läckert?  

Aja glad som en bra dag är ja iaf och ja är nog väldigt nöjd!:) Madde och Liza köper troligen min bil, kommer sakna min lilla vita rostiga fara!:( buhu!

Nej nu ska ja nog ner t pappa och se om ja kan packa lite grejjer inför Grekland, nettan känner sig stressad! Hinnerinte med, men bara ja får me mig mitt pass så kan ja väl leva på luffen i värsta fall!;)

Här är nya pärlan!:)



:)

Pusss



Kommentarer
Postat av: Emelie, :D

Ändra inte transportens färg, snälla XD

2011-08-18 @ 21:35:25
URL: http://whataboutemelie.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0