tandkräm i håret!

Godkväller!:)

Igår som ja kämpa så mkt me att försöka få min övertid bortbytt  och fick d till slut då brorsan ville jobba ist för mig o ja va så glad, MEN så fick ja jobba över idag iaf fast vid en annan maskin då d e så ont om folk! TYPISKT! Men ja e lycklig ändå, d gick fort Men ack så ont mina stackars fötter gör, har lust o kapa dem rätt av nu kan ja lova, tror d inte är vana att stå hela dagarna på stengolv, men fick iaf iläggsulor idag o me dem i blev d som o gå på moln! Lycka!:)  

På övertidsmiddagen vet ja inte va ja fick för ryck, skratta i en halvtimme i streck tror ja, till slut satt alla o skratta åt absolut ingenting där inne eller aa dem börja ju skratta för att ja skratta som en dåre:P D spruta mat hej o vilt! haha usch!:P Lite jobbigt d när d inte går o sluta och man får attacker bara nån kollar på en!:P
 Om d kommit in nån utifrån då hade d börjat grunna va d va för ett gäng idioter som satt där! haha.. Kul var det!:)

........................................................................................................

Min morgon börja lite konstigt me då ja smeta tandkräm i HÅRET! hahaha ja vilken värld ja va i just då kan man börja undra!:P Ja skulle gurgla min mun i en massa tandkräm men så kom ja o tänka på mina hårtoppar helt plötsligt o sen gick d som d gick! :P

Sen på jobbet va d me pinsamt, ja fråga Ove när han jobba övertid sist och att d va bra längesen va? sa jag, men då bara han kollar på mig och skakar på huvudet och säger men lilla Nettan ja jobba ju me dig i lördags!! Haha något skämmigt? Ohjaa!

nej nu blir d sömn och en massa söta drömmar hoppas jag!:)



Gonatt kära vänner!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0