Massage

Nej fasen får göra ett ryck o skriva en snabb uppdatering!

Nettan har fått sin livs första massage! tror ni ja  nöjd eller?;)

 haha och så sägs det att ja ska vara rak nu, jag var sned 1 cm!:P haha men medan ja låg där o blunda vänta ja bara på att han skulle dra t så ja skulle få jäkligt ont, men efter att ha hållt i mina ben i typ 5 min så säger han ja nu är du rak! haha va gjorde han då? inte ett jota, eller aa antagligen gjorde han det för han sa han förde över energi i mig, d ända ja kände va ett d ryckte i ögona!
 Men sen massera han min äckliga hud för fräsch va ja nog inte, fast ja skrubbat o haft mig i oändligheter, är fortfarande kass efter Turkiet! Inte kul:P! haha sen kändes d som ja visa halva murvan, kände mig blottad men antagligen gjorde ja inte det utan han vet nog va han gör! Men va ju min första gång så va himla nervöst! Jag är också jätte ojämt musklad och hade väldigt många knutor, haha min kropp har nog inte mått så bra;). kände mig väldigt avslappnad efteråt faktiskt så d va skönt:)

Sen vägledde han mig eller va d va,  han säger ja strävar efter söder när ja borde gå norr som är min väg! hur tolkar man det? han prata om motgångar och sånt men tycker mitt liv flytit på bra, förutom all äcklig beslutsångest då!

Nej nu är ja mongotrött o imorn är man provtagerska på labbet igen..:)

sweetdreams!



Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0