Väntan!

Heej!

Ringde på ett jobb igår då det stod en lapp på mitt hostel att 20 ställen i outbacken sökte folk, ja blev helt extas och ringde me en gång!:) och han verka jättepositiv men bad mig även skicka ett mail om ja va allergisk mot nån speciell mat och lite om mina erfarenheter! Så slängde iväg ett mail igår kväll och nu väntar ja på svar! För hjälp va ja vill ut i outbacken igen o lära mig en massa!:) D har ju sån speciell hantering me hästar här nere och är ju en grym erfarnhet att ta me sig hem! För stadsliv och supa varje dag känns väl inte riktigt som mig! För de är va d flesta backpackes gör här i Sydney! 
 
Tänkte idag dra mig ut för att fixa mitt taxfile nummer! haha ja o Linda skicka ju de numrena till melbourne sist och åkte aldrig dit sen, smartheads! ;) Så dags o ta tag i det kanske!:)

Pussa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0