systemkamera EOS 550D!:)

Åh ja e fortfarande helt extas! Min farbror kom hem me en systemkamera idag!:):):):) Haha ja blev hur glad som helst och hjärtat hoppa jättefort när han kom o drog upp alla grejjer han köpt och la framför mig och sa nu kan du ta massa kort! Jag kan inte sådär jättemkt om kameror men systemkamera har för mig varit alldeles för lyxigt för att ens kunna tänkt på o köpa en i dem prisklasserna! Och nu finns en i huset!:) Jag är en så lycklig lottad flicka som har en så snäll farbror, dock e den ju såklart inte min men bara att han köpt en gör mig så glad!:) De är riktigt lyx, Perfekt till fölis kommer!:) Så nu blir d nog mer kort här på bloggen! Men borde uppgradera min dator kanske! haha har fortfarande min minidator från Australien!;) Men som ni ser har ja lyckats fått å,ä och ö på några knappar!:) Skiitbra!:)



Usch nästan så ja blir avundsjuk på mitt eget liv nu, de går bra nu.. ;) jobb, hästar, resor, grejjer, pengar! Aja en får väl njuuta gott så länge d varar!:) blir säkerligen fattig i min framtid bara för ja haft d så bra nu!;) Och har dem bästa man kan tänka sig i min närhet som ställer upp så mkt:) Men att ja har d beror mkt på att ja får bo hos min farbror. Kommer alltid vara honom så evigt tacksam! För om ja haft egen lägenhet då hade ja varken kunnat haft hästar eller rest för inackordering o hyra skulle ju gå på multum åt mina hästar! Så nog är ja lite bortskämd alltid! Men längtar tills ja har en egen gård och man och fast jobb, då är man nog lycklig me!:) Men så länge ja inte har det och Rolf trivs att ha mig här så har ja inte brått!;)  



Lilla sötisen va såhär trött efter att gått ute en natt, han bara slängde sig ner och stensomna! Stackars min bubbis!

Cassie går d bara framåt med, hon e en underbar häst och så fruktansvärt go att rida!:) Idag arbeta hon jättefint i både skritt o lite trav!:) Bästahäst!

Men en sak e lite tråkig, längtat i över en månad nu till hästmässan i Borås, meningen ja skule dit denna helgen me Madde och Liza men d fick oväntade utgifter så d hade inte råd!:( hade vart så grymt att åkt dit men hur kul är d att åka på en hästmässa själv? ingen o prata o diskutera med och dela hela resan med för kostar ju en del o åka fram o tillbaka plus inträden, Så blev hemma i Dalsland denna helgen, så imorgon blir d marknad sen Partajj me Emma och Madde! Brukar oftast bli grymt! :)

nej nu ska ja nog lägga mig och kolla planet earth igen!:) sen nana tidigt så ja e pigg imorgon! Nästan så ja e sugen på sätta mig i ett älgpass och vänta på djur att fota imorgon möra!:) ska bli så kul o se hur kameran funkar!:)

Nattinatt!

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0