Gokväll!

TjosanGosan!

Jahopp då va denna helgen över, fuck så fort tiden går, d är helt galet..

Nu har ja iaf packat klart min backpack! haha och hör o häpna den är inte ens halvfull!:P Ja har nog efter allt resande lärt mig att packa!:P Ändå ska ja va borta i 3,4 månader! I m impressed på mig själv! Va ju helt stört när man reste de första gångerna som yngre på charter,  Man fick ta i för kung o fosterland för att ens lyfta sin resväska, O va använde man? haha jo typ bikini o en kjol under hela resan!:P

Det skönaste att packa ner var nog mina heliga flipflop, haha dem e verkligen heliga då jag fick dem utanför en väldigt fin kyrka, tempel efter att gett ifrån mig en bön, haha och sen där på trappan när ja kommer ut ur kyrkan, där ligger ett par fina nya flip flop och glänser åt mig, som en guldklimp och i min storlek dessutom! Tror gud gillar mig ibland..... :P haha.. Men han kanske inte gilla mig lite mkt när ja snodde dem därifrån men d är en annan femma, för visst va dem till mig? OHJAA! dem höll 5 månader i Australien sist och då slets dem flitigt varje dag så nu hoppas ja dem håller dessa månader me!:) Thats life att vandra runt i flipflop dygnet runt!

Men d saknas litte grejjer att packa ner som ja tar när ja lämnar Dalsland för att bege mig mot Borås, måste även shoppa lite innan,  för måste ha en liten dataväska och bekväma dojjor att ha me mig om ja vill ut o träna, springa, jobba osv!:)

längtar enormt nu!

............................................................................................................

Helgen har varit lugn och härlig, packat, gjort klart visum och flygbiljett, fixat och donat, ridit och myst me hästarna, fotat och så va ja Chaufför till Wärs åt Aminda och Jossa plus två till, haha mitt krav för att köra va en RED BULL, för va så jäkla trött, men blev lite för mkt energidryck för mitt eget bästa då ja beställde i baren sen med....
 De bjöd även in mig så det var roligt och kan säga att wärs är nog lite mer min stil att gå ut på, d mkt gamla godingar som spelades och livat va d där med! men ja va ju så nykter ja kunde bli så lite tråkigt men hade väldigt trevligt iaf! kunde dock vart söndersöpen så många karlar som ville bjussa på drinkar! haha.. Fick även höra igen om den där energin, kom fram en kille till mig, inte från detta land, och han sa ja har studerat dig ett tag nu, och du har en väääldigt spec positiv energi omkring dig, du lyser! Nu har ja hört från många håll om min positiva energi, lika speciellt varje gång ja hör det!:) haha d roligaste var ju när en läkare sa d till mig, att direkt ja klev in i rummet så hände nått! hahaha ja d e sjukt! Men kul!:)

.........................................................................................................

Tagit massa fina bilder på världens finaste häst! Here it comes!



arab halvblod

halvblodskorsning

halvblodskorsning

halvblodskorsning

Visst är han vacker?



haha jusst d ja, ja körde fel i Långed! skulle t kyrkbacken o trodde ja va där men icke, stod o vänta i över 10 min och börja grunna varför aldrig någon kom! hhahaha pinsamt!

Nej nyjobb vecka väntas så får nog bli litte sömn då ja e tröttare än en fisk, betyder mer pengar till mig! Behövs verkligen då ja inte alls är uppe i dem pengarna ja borde ha varit vid detta laget men dessa hästar ruinerar mig, men d är ju också mitt liv! Är så glad när ja får gosa och grejja i stallet.:)

cowgirl 

Btw roligt att d alltid är mest folk som läser min blogg på söndagar.. Haha är d för att era söndagar är som oftast mina är? Lama och att man blir seg av dem och då blir d mkt dator? haha..

Nattinatt!

Pusssa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0