Food festival!

Tjenis Penis!

Idag vakna ja mkt tidigare som tur var fast ja knappt sovit inatt, uppe me 10, drog t Botanic garden me en gång, varit där varje dag nu and i love it! Så mysigt!

Sen har ja även varit i katedralen idag, ja har blivit helt kär i den kyrkan o ja som inte ens är kyrklig eller nått sånt där! Men där inne är d magiskt! Så fort man stiger in där är d som att komma in i en annan värld, d är  helsjukt vad mkt känslor som rusar igenom en med en gång! Kan d va så att vissa byggnader ruvar på en kraft? De tror jag! haha för ja fick nästan tårar där inne, weird? ohjaa, fjant,fjant är va ja är eller ett känslomonster just nu kanske! haha.. O toppen på moset Var när en som skulle gifta sig där och hon hade massvis me brudtärnor, allt va så vackert! Haha ja har ju aldrig direkt velat gifta mig men idag ville ja det!;) så om ja ska gifta mig så får d bli i Katedralen i Sydney, hahaha så d kan bli hårt o dyrt kanske!;) Onej då skogen duger me fiiint för lilla mig om d vore så!:)

Har även varit på foodfestivalen här i Sydney, treeevligt! Man fick prova viner hej o vilt o så va d massa uppträdanden o en jäkla massa mat! Var skitmysigt att sitta i gräset i solen och kolla när dem sjöng! då kände ja mig vääldigt lycklig! 
 Har kommit fram t att d inte alls är farligt att resa ensam utan d är skönt Och folk träffar man ju om man vill!:) Har fått en massa vänner på rummet nu men d e väl typsikt när man ska resa imorgon när man precis lärt känna varann! Men så är d att vara backpacker, massa hej o massa adjö!

Sen har ja sprungit i affärer på jakt efter en klänning, men d är då helsikkes svårt att hitta en till racet! letat i två dagar nu men ingen ja fastnat för, det ska vara en coctailklänning sa en idag.:) Snyggt! 
 Idag lyckades ja köpa på mig en dum väska, nettannettan... Så nu har ja fått kastat min älskade hellokitty väska! D va sorgligt kan ja lova men den va inne på slutet på sitt sista liv, trasig överallt så var väl dags att släppa o gå vidare;)

Skulle ju gå ut ikväll egentligen men så blir inte fallet då min buss går dupertidigt från centralstation imorgon så då är d bäst man e så frisk som möjligt i huvudet så ja hittar o kommer i tid! För räcker ju lukta på alkohol för ja ska bli bakis, hemskt!

Sen har ja nog fått mig en beundrare, springer en tysk här hela hela hela tiden o tjatar! :P

Åh imorgon lämnar ja allt detta, känns trist, gillar d verkligen här fast ja inte är nån storstadsflicka, Sydney är en väldigt fin stad!

nej nu får d va nog skrivet, blir alltid så jäkla långa inlägg!!

Katedral, blev en  o annan bon!

En bild från sist gång när ja o Linda va här på kyrkan!:)


köss på er!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0