...

Gash kan nog säga det är tur jag inte har pojkvän när ja kollar film och att brorsan somna så lätt! Haha helt knäckt är jag... Så nu ska ja nog krypa ner i sängen och fortsätta att bara vara knäckt:P!

Och ibland tycker ja d är konstigt att vänner inte kan uppskatta en annans lycka, utan bara ha en negativ och nervärderande syn på allt? Är det verkligen vänner? Självklart får man tycka och tänka va ma vill och ha sina egna åsikter och komma med förslag, men lite sjysst kunde d vara att om d kunde visa lite gnutta glädje för en annan? tråkigt tycker jag!  

Hörde nån säga nån gång avundsjuka? Aaa ja vet inte, jag skulle iaf stötta och vara glada åt mina vänner så länge d är lyckliga och mår bra, om det inte är något väldigt dumt då såklart, skulle ju dock aldrig låta en vän bli slagen eller nertryckt fastän hon säger att hon är lycklig men d är ju en helt annan sak.. Men jag hoppas människor tänker efter lite ibland. En liten grej från en vän,familj kan ju göra en nedstämd eftersom vänners och familjs ord betyder så himla mkt! 

Aja nog om det!:) Imorgon åker Sharon, tidig på morgon! Känns lite tråkigt då hon och Nat ändå varit här sen i maj nu, men d funkar ju inte när hon bor uppe i Sunne och ska göra i 3 år men verkar som Nat hittat ett bra fodervärds hem så ja hoppas på d bästa för bådas skull.. :)

Inflyttningfest i Åmål i morgon! :)
Lite gamla bilder















Nu blev d en hel del bilder!:)
IloveU!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0