Bakis ännu..

Hej jag är ett vrak

Fy inte vakna man t liv heller, riktigt kass ännu, trodde ju att man skulle må bättre efter att få sovit en stund, men fasen heller d gick åt andra hållet! Och så mkt drack ja inte igår! Är nog min ålder som sätter in för kan inte förstå att bakfyllan slår så kraftigt! Eller är d Karma kanske?´För ställde nog till det rejält på många håll igår! Inte bra!

Men det löser sig sa mannen som sket i handfatet!

Men Höder rädda mig igår haha för ja tog mig inte hem så fick sova på hans soffa, som sagt karma!;) För ja hade skjuts hem men så hoppa ja ur bilen så då får man faktiskt skylla sig själv! Men inte helt lätt när man har kul och alkoholen gör som den vill! Va hemma där kl 05 på morgonen! Men sov gott gjorde jag! Sen kom änglarna på morgonen o hämta mig:)

Men nu till något annat, Idag har ja fått min Cassie!:) Haha trodde d skulle bli himla rabalder i stallet men där lunka hon in o börja äta på sitt hö direkt! Inte ens brydde hon sig om sina grannar som ville prata med henne! Sicken osocial tjockis! Men verka som hon fann sig me en gång! Haha och han som kom me Cassie ville plocka me sig Sylvester hem, fast Sylvester va inte så pigg på det för han bet han! Haha och innan berätta ja vilket ljus han är! Piiinsamt! Sylvester som aldrig gör nått sånt, men han kanske hörde va han sa och ville inte följa med nån dum kille;) Bushäst! Fick massa lovord om Sylvester och att han kommer troligen bli riktigt riktigt fin! :) Kul!



Jocke, Jonas och rbx:)



Joanna, Rbx och Jag:)..

Gash fick precis en grym komplimang av kussen min så nu ska ja sova gott!;)

Hoppas ja slipper alla mardrömmar som ja jämt drömmer! Drömde förut att ja först fick två tänder utslagna och att ja såg små barn bli dödade och sedan va ja i ett rum där taket och väggarna pressades samman och jag hann aldrig ut! Drömde d om o om igen! Så hemskt!:( Jag blev bara mos! aldrig drömt om tänder, småbarn som dör, och att jag själv blir knosad..  Ville då haft nån där breve när ja vakna!:(

Imorgon är d dags för jobb igen! laddad!:)

Puss och nattinatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0