Idag fyller älskade Tjocko år!<3

Idag för 7 år sen så pluppa lilla Scirocco ut, va en lite chockande syn då mamma va vit o hingsten i princip svart o ut kom en liten gul med ål! Men den sötaste lilla hingst man kunde tänka sig!:) Idag har ja haft han i 7 år och om d ens är möjligt så älskar ja han bara mer och mer för varje dag, han är min bästa finaste vän! Han kommer få stanna hos mig livet ut!<3.

Förövrigt va konferensen igår jätteintressant och är glad ja fick komma dit! :) Mycket vettig och nyttig föreläsning, god mat och bra diskussioner! Gillas!

Efter konferensen så kolla ja min mobil o hade fått så mycke samtal och sms så d va inte klokt! Men tydligen hade mina hästar smitit och tagit sig en sightseeing i Dalsland! Morr! Men som tur är har ja världsens bästa granne o syster som hämta hem dem! Tack, guld värt!<3 Som tur va hade allt gått bra!


jusst d glömde berätta att i födelsedagspresent har ja beställt en Jacson legano hoppsadel till Tjocko! dyyyyrt men d är han värd, nästa problem e ju att den ska passa med, men den på,ridskolan låg som en smäck på honom så hoppas denna också gör det!:)

Nu 5s på hm 1..

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0