Tisdag..

Tisdag nu igen, sniglande tisdagar! Men idag har ja mått bra, igår mådde ja bra, e som något släppt inom mig och ja har skrattat och tjatat som förr igen på jobbet!:) Känns underbart! Hoppas d håller i sig bara, brukar ju vara upp o ner som tusan men hoppas ja kan hålla d på jämn nivå från nu!:) Vill sluta med medicinen med men ja har ju i princip 200 dagar kvar att äta den.....
 
Efter jobbet blev ja hundvakt, så blev en långpromenad i skogen, kanonväder verkligen!:) Sen stallet o sen har ja bara tagit d lugnt, skulle diskat men d hade farbror gjort när ja kom ifrån stallet!:) Gulligt, sen köpte han även choklad till mig huxoflux, kan man ha en bättre farbror? Haha.. Annars har d vart superlungt idag, knappt klarat stått då mina fötter e kaputt! Har så jäkla ont, fotmassage hade ja gett min högra hand för nu... Frågan e bara hur fötterna ska överleva imorgon då ja ska göra 13 timmars pass på stengolvet! Känner redan nu hur dem kommer ruttna bort om några dagar!  Uäck!  Men en får väl "stå" ut!;)
 
Nej nu ska ja bädda ner mig o hoppas på John blund gör mig sällskap !
Så hoppas ja på söta drömmar om något som e så lååångt borta men ändå så nära!
 ;)
 
/Nettan
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0