Stronger than ever..

Just nu känner ja mig riktigt stark inombords, känns som denna nervärderande känslan av sig själv börjar tyna bort, känslan att inte va värd något, att inte räcka till, att vara ful, att vara lost i sig själv o känslan där allt känns så hopplöst.. Men nu jäklar känner ja mig som mig själv igen!:) Vart väldigt pigg dessa dagar och d stärker så oerhört mkt i kropp o själ ist för att gå runt o va ett totalt vrak o bara vilja böla när man vaknar o känner hur man mår o sen ännu väre sett sig i spegeln o undrat om d e dags o skriva testamente... Men nu mår ja kanon för tillfället!:)
 
Ser fortfarande så himla sleten ut, men d e troligen något ja kommer få leva med resten av mitt liv, allt sätter sina spår o de syns! Men kanske finns nån käraste i framtiden som ser förbi alla skavanker o ser den personen ja verkligen är!
 
Nuuuuu e d även långhelg och Påsk, och ja hoppas på superväder i helgen, har så mkt jag vil göra, skulle vilja fiska igen , plocka fram crossen, rida en långtur i skogen, åka o handla på Ikea, vill köpa ny soffa och tvbänk, vill fixa mitt rum mysigare! Ja vill baka, ja vill umgås med vänner, jag vill dricka vin och jag vill spela sällskapsspel och dansa och lyssna på bra musik!<3
 
/Natti
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Syster

Vi kan åka till Ikea framöver om du vill de, eller kanske fixa i rummet. Vi kan baka och ha det kul!:) En riktig familjekväll vore något!<3 puss på dig, och glad är jag för att du känner dig bättre!:D <3

2013-03-29 @ 00:17:16
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Syster

Och juste ja, glömde, vi kan lyssna på musik också, men denna låten vi brukar lyssna på har snart gått vidare i livet!;) tss!<3

2013-03-29 @ 00:18:14
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Tony Johansson

Så himla härligt för dig Nettan! Du är verkligen värd att få kunna pusta ut och bara vara ditt egna lilla jag efter allt som varit och ha fokus på DIG! =)

Försök se dig ur någon annans ögon Nettan för i alla fall ur mina ögon så har du alltid varit oerhört vacker och ditt utseende kommer då garanterat inte vara något problem nu eller senare!

Själv ska man jobba lördag men söndag blir det fiske för mig i alla fall! :)

Glad Påsk på dig Nettan! =D Kram!

2013-03-29 @ 01:35:50
Postat av: Alex

Jag vågar nästan lova dig Nettan att när du väl funnit den rätta så kommer han inte att se några skavanker hos dig. Bara saker att älska!
Jag tror inte att du har några skavanker heller faktiskt! :)

Det bästa av allt med ditt inlägg idag är hur du skriver att du mår så mkt bättre - det tycker jag att du är väl förtjänt så att du får känna dig lika glad och fin på insidan som du är på utsidan. :)

2013-03-29 @ 10:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0