Stjänfall..

Ni som följt mig vet att ja tycker drömmer e väldigt intressant, och vissa drömmar sätter sig så himla tydligt hos mig, ja drömmer jämt, och jag tror att drömmarna återspeglar ens vardag, hur man mår eller framtiden... Ja har tex drömt massvis av sanndrömmar, spec en väldig sanndröm om min Chef, som exakt blev så ja drömde, skitläskigt!
 
Men iaf, inatt drömde ja om Stjärnfall, mängder av stjärnfall, något jag aldrig drömt förut.. Därför kändes d som en grejj ja behövde kolla upp för att förstå varför ja drömde om det, om det betyder någonting! Såhär stod d när ja sökte på google..
 
"Det som förknippas med himlen är "höga känslor" eller "andliga känslor". Att se himlen är som att ha kontakt med en högre sida i dig själv. Att se stjärnfall kan motsvara höga känslor som är på nedgående.
Det kan ju vara förklarligt att vi vill önska saker när vi ser något ovanligt"..
 
Mkt känslor va inbandat igår o de kanske va att ja önskat att saker o ting kunde blitt annorlunda?
 
Nu ska ja nana!: Hoppas ni får söta, roliga o spännande drömmar inatt!:)
 
Pusssss! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0