Haha!

Tss va detta kändes som mig! haha!
 
Idag blev d inget jobb för mig, och pratat med företagsläkarn och hon tyckte att ja skulle stanna hemma tills måndag även om ja kände mig piggare, så ja får vila ut ordentligt! Så ingen badminton för mig idag.. Buhu!
 
Kände mig inte alls pigg imorse men just nu känns allt helt okej, de e så jobbigt för d svänger verkligen, haha! Värre än Pms!;) tss!
 
T helgen om ja mår fiint, så blir d gbg på lördag em till en kompis, syster har isf vart snäll o sagt att hon kan ta in o ut hästarna!:) Tror d gör gott o få komma iffrån en liten stund, även om ja trivs här så behöver man nog komma iväg ibland för o sen komma tillbaka o uppskatta allt ännu mer!:)
Sen funderar ja på o få komma ikapp mig själv ordentligt genom o boka resa t Thailand.. Men de e ju detta med hästarna, för isf tycker ja 8 april är ett bra datum. Kanske kan betala syster lite så kanske hon kan hjälpa mig medan ja e borta?:D Eller va säger du om det? *fjäsk, fjäsk.. Eller om du kanske vill hänga med? :P
 
Precis gjort stekt potatis, ägg, falukorv o bacon! Yammi!
 
Haha just d om ni vill veta mitt resultat på dem 4 kg ja skulle gå ner så ser det ut såhär nu!
 
+1 kg! BAAAAAHHH! Var kom d kg ifrån? haha!
 
/ Nettan
 



Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, fjäääääskar du så kan jag med sörru, betala min resa så åker jag med!:D Kan passa dina hästar nu i helgen, kommer ju ändå inte ha något annat för mig!:D
Men Thailand låter ju lockande!:D
Puss<3

2013-03-20 @ 23:07:53
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Nettan

Du får leta upp nån som vill bo här med dig under tiden om ja knycker me mig Roff, annars drar ja själv så kanske du o Rolf vill tjäna en slant o se efter mina liv?=) Pussss

2013-03-21 @ 18:22:38
URL: http://sweetbumbii.blogg.se
Postat av: Syster

Jag kan försöka få hit någon vettig själ!:D Och du borde ta med dig Rolf, han behöver komma iväg han också!:) Jag stannar nog hellre hemma och sparar ihop pengar till Grekland eller kanske till häst!:) Och tänk vad passande om det hade gått att få hit Idyll tills dess?:) Thihi.
Pusss <3

2013-03-24 @ 11:46:07
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0