Dags Träningsläger:)

Idag har ja vait iväg med Tjockohästen på dagsläger i Steneby!:) Lastningen härifrån gick suuuper så då tänkte ja shit va bra resultat lastträningen har gett.. Men de skulle ja ju inte tänkt, hemvägen va inte lika rolig.... Men tog iaf inte mer än 8 min så alltid bättre än en 1h som d kunde ta uppåt förut;)
 
Kom hemifrån kl 10,00, Christian kom o hjälpte mig på morgonen! Tack:) Sen bar d iväg o vi starta ridningen kl 11, o vi träna på hm, ja va fasen gjorde vi? Hahaha mitt minne e som bortblåst, fan va jobbigt d ska va o va 25 år o senil! Körde två träningar o ja kan inte minnas riktigt va vi gjorde i första men under dagen va d väldigt mkt sitsträningar, lösgörande, framdelsvändingar, bakdelsvändningar och övergångar! O Scirocco gick klockrent! <3 Goooa häst! E så lycklig att han e min och efter min älskade Shatterport, ser mer o mer Shatterports sidor i honom! Han tyckte till o med d va kul när vi skulle köra andra ridpasset för han trädde princip på sig tränset själv! haha, trodde ju aldrig han skulle vilja två pass men de ville han!:D Men jäklar vilken mjölksyra han hade d sista och jag dessutom, så bara o välkomna enorm träningsvärk imorgon!:P Sen förutom ridningen käka vi lunch i Steneby, och jäklar i havet vilken mat! Älggryta o färskpotatis fick vi, och köttet bara smälte i munnen, lätt bästa ja käkat på länge, så nästan så ja e sugen på va me på träningsläger den 27e också, haha allt för matens skull!;)  Så summa summarum så har d vart en grym dag! Skönt att detta va idag så ja inte hunnit tänkt så mkt på Jessie!:( Men nu på kvällen har de kommit över mig igen, saknar henne, tomt, ingen som ligger o snarkar vid mina fötter, ingen som jagar musen i stallet, ingen som skällt på grannen, ingen som gett mig pussar, ingen som följt med mig runt fallet!:( Ledsamt.. Men de som har henne har iaf sagt att d går jättebra o d hade lagt upp bilder på fb och Jessie hade ätit! Så d känns tryggt! Hon matstrejka ju när ja va i Thailand sist så vart rädd hon skulle göra d nu med.. Så de e positivt!:)
 
 
Imorgon ska ja antingen skritta ut me Scirocco så han får röra på sig lite, eller så blir d lite ledarskapsövningar i paddocken, o Roger ska ja nog ta en promenad med ut med sadel på!:) Sen e d även badmintonträningen i morgon!:) Gytt! Sen e ja även sugen på åka iväg o shoppa! Skulle vilja t Ikea!:) Göra klart mitt rum, fortfarande inte skaffat mig nån soffa;)
 
Idag har ja även hunnit med o städat massa så blev en uppfräschning här!:) Skööönt! Kan behövas, ska se om ja kan städa ännu mer imorgon! :) Sen ska vi snart få fixat toaletten som ja skrev om för ett tag sen!:) Fyfasen va gött me nytt och fräscht o dessutom "bubbelbadkar":) Lääääängta! Där ska d badas bubbelbad o drickas vin o käka jordgubbar!:D  Mysigt!
 
/Nettan
 
<3
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Syster

Du skulle ju få tillbaka denna soffan som jag har, vill du det?:) Jag vill ju ändå ha en ny så^^ Eller vill du köpa en ny?^^ puss <3

2013-03-09 @ 22:43:59
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0