Bästa helgen!:)

 
Åhh känns som ja vart riktigt superglad denna helgen:) Bästa på länge!
 
Fredags blev d ett dressyrpass för Liza i paddocken,  riktigt roligt dock så sluta passet med hoppning och vi fick in några riktigt bra hopp, kändes d som iaf, goshäst! :)
Sen blev d in o duscha o byta om för o dra t långed, o ja kände mig ungefär segast i världen på att komma hemifrån, haha så blev bara 30 min nere hos Kusin o där fick ja en liten tacobit sen hämta Emma och Miriam upp mig och vi drog t Streaplers! Haha tror vi sänkte medelåldern ganska rejält för va nog 50+ i ålder där! Men riktigt trevligt iaf och bra musik!:) Dock ramla de in lite ungdommar senare och ja fick mig ett par buggturer på dansgolvet! Ja älskar verkligen bugga nä någon för o kan! :D Men sen sluta de inte alltför bra, efter dansen på golvet börja ja måsuperduperkasst och spydde säkerligen 10 gånger, så jäkla ofräscht och har ingen aning om hur d gick till för jag spyr aldrig annars, men tror de va att ja blanda alkhol och medicin för ja va inte så full.. Dumt av mig, så nu bli d nyktert fram tills Maj minst!:P
 
O idag har ja nog haft härligaste dagen på länge, Barbackatur på åkern i strålande solsken och med en Roger springandes med lös och i träns!:D Han börjar vänja sig nu och vart riktigt snygg när han härja runt breve oss!:) Blev massa kort ja tänkte ladda upp här för syster va gullig o fota!:) Sen blev d bergsklättring, skitkul men svettigt fin utsikt över hela gården här, sen när ja kom hem va d bara fixa ordning sig inför badmintonen, som lätt va d roligaste passet hittills, haha dock ingen bra kombo o springa, skratta och sjuta! hahaha... Ja lär sova gott inatt!;)
 
Här får ni massa bilder från idag! :)
 
a
Finns fler bilder på mig o tjocko men dem får ja lägga upp i morgon för nu ska ja krypa ner o ge mig in i drömmarnas värld!:)
 
Sov så gott o dröm sött!
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Syster

Helgen har verkligen vart underbar! Tack för allt!:D Och jag hoppas att du blev nöjd med bilderna!:) Men vi får ta nya nästa gång jag kommer ut!:) Pusss<3

Svar: Ja blev supernöjd!<3 o tack själv, va riktigt mysig helg! O ja d vore roligt! du e så duktig på fota! puss<3
Jeanette Karlsson

2013-03-03 @ 22:56:39
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Liza

Superfina bilder, emelie är duktig :) Men jag är lite besviken nettan, var är hjälmen?

Svar: Åh tack:) Ja visst är hon!:) Tror ev hon skulle fota på träningen på lördag!:) Haha ja hjälmen ja, den kom bort sig i bild, annars fanns den där;)
Jeanette Karlsson

2013-03-04 @ 06:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0