Tre apor!<3

Har man underbara arbetskompisar eller har man underbara arbetskompisar? Detta stod innanför min dörr när ja kom hem från ridturen!:):) Då har en vart här med vin till mig, så snällt!:D Förövrigt har d varit en hel fantastisk dag så känner mig förjäkla glad! De e smågrejjerna som räknas, underbar ridtur på min tjockohäst vi va nog ute drygt 1,5 timme o bara mös, hoppa över en gran i skogen med och han bjöd så fint och flög över! Idag kändes vi som ett i allt, kändes som d gjorde när ja hade min älskade shatterport!:)
<3
 Sen har en pigg o glad moster varit här o förgyllt tillvaron en stund, sen kom brorsan o hämta mig så vi hämta blen!:):)::):) så nu har ja bil!!:) den fick bara en tvåa då ska fixas o sen in på bes igen, lycka, slippa fråga farbror om hans bil hela tiden, d e jobbigt, vet dock att Rolf inte bryr sig men skönt o slippa sno nån annans hela tiden!:)En toppendag!:)
 
pusss Nettan



Kommentarer
Postat av: mamma

Arbetskamrater är A och O! Helt klart!!! Gulligt Och så mysigt med ridtur! Längtar till vi kan rida ihop igen <3

Svar: Jaa dem e otroligt viktiga, tänk o va på ett jobb där alla e superotrevliga, då hade man nog mått psykiskt dåligt efter ett tag.. Mina abetskompisar e alla guld värda!:) Får se om du får detta jobbet du sökt o att dina arbetskompisar är lika härliga!:D Jaa d gör jag me! Så jäkla kul att du va me sist!:)
Jeanette Karlsson

2013-01-28 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0