Peppad!:)

Oh nu på kvällskvisten fick ja väärldens sug på börja försöka träna mer igen, har vart ganska slapp d sista men d e ju för hästarna inte blivit ridna och d har vart isgata ute på skogsvägarna + att ja vart mkt sjuk o hjärnskakningen o dritt men from idag ska ja återta mina linjer på magen o få tillbaka lite styrka o kondition igen för de har verkligen lyckats gjort sig obefintliga den sista tiden! Just nu är ja i lite mer rund i  formen o flåset finns nästan där när ja ska gå upp för trappan.. Inte godkänt!;) Så röra på mig mer o ta bort socker, choklad får dock va kvar för det kan ja inte leva utan!:D
O som tur e så På måndag börjar äntligen träningen igen för Therese me efter vinteruppehåll! Sen så kommer ja o några börja med buggkurser, inget datum satt ännu men blir nog lite längre fram! KUL!:D Funderar även på börja styrkegympan igen, gick ju på d förr o d va skitkul!:)
....................
 
Sen på fredag har ja kanske bil o köra runt me igen då den ska bes!! :D Min gamla svarta pärla som brorsan inte betalt ännu! Så har ja den tills ja verkligen bestämt mig va ja vill ha, för ja måste ju ha en kombi, har 3 st ja e sugen på o d e volvo v50, wolkswagen passat, eller en Audi kombi! :D Vlken föredrar ni?
 
Sen har ja dessutom lagt bud på pappas del av högelund!;) wuppiwuppi! Får se om han godtager det, isf ha ja mig en tomt på 11 ha i skogen på världens mysigaste ställe;) Då Kan ja gå o mockla där som ja vill!:)
 
 
 
Nu blir d strax nana igen o hoppas på att allt e släppt tills imorgon då huvudet fortfarande inte e roligt, har proppat mig full me C vitaminer o kan ju hoppas dem gör underverk me mig inatt!:)
 
Sov sött!<3
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Alex

Bra att du är träningssugen igen - det är roligt att träna! =)

Av de bilarna du funderar på så skulle jag val en Audi med quattro (fyrhjulsdrift) med tanke på de vägarna du åker runt på ute i tisselskog

Svar: Jaa jag e gör sugen nu!:) Får ta tag i detta! Du tränar nere på Atletklubben fortfarande va?=) Ja fyrhjulsdrift e nog ett måste här ute! :) Finns riktigt snygga Audiar!:)
Jeanette Karlsson

2013-01-18 @ 22:58:17
Postat av: Alex

Japp jag tränar på atletklubben och det lär jag göra länge till - bra ställe! =)

2013-01-20 @ 15:48:01
Postat av: Nettan svar till Alex!

ok, kanske dyker upp där någongång:)

2013-01-20 @ 15:52:40
URL: http://sweetbumbii.blogg.se
Postat av: Alex

Det tycker jag absolut att du ska göra om du vill träna för vi brukar allt ha sjukt roligt där =)
Och så har vi kafferep emellan seten :P

2013-01-20 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0