Laserbehandling!

 Åååååh, i februari ska ja in för konsulation eller va d heter och få ett utlåtande så får vi se vad som sker, precis vart inne o kollat massa före och efter bilder och kan bara säga att hoppet finns där!:D Dock e d svindyrt(18.000), men kosta vad det kosta vill för som sagt mått dåligt över detta sen tonåren och framåt och det blir ju inte bättre med åren precis!;) Så nu e ja glad tjej! Om ni tycker ja e löjlig så kan ni ju tänka er en cellulitrumpa i ansiktet, hur jäkla kul e d e liksom? :P haha..
 
Förövrigt kan ja säga att jag e ganska nöjd me min kropp idag, förr så va ju allt fel, för små bröst, för tjocka lår osv osv men nu när ja närmar mig 25 så e sånt ganska bortblåst och e supernöjd så länge min kropp bär mig dit jag vill och håller sig frisk! Så nu säger ja nog något jag aldrig sagt innan, men jag älskar min kropp<3 Den gör att jag kan gå till jobbet varje dag, rida när ja vill, mocka, äta, bada, simma, träna,älska,  gå i naturen och alla andra aktiviteter som man kan göra!:) <3 Fasen va d märks ja börjar bli t åren, haha!
.................................................
 
Igår hade ja en myskväll hos kusin, vi kolla på film i 3d!:) Dock vet ja inte va mkt filmkollande d blev då vi satt och tjöta bort hela filmen! Men va riktigt trevligt!:) o Idag efter jobbet ska jag fira Jessie då d blev ont om tid igår, så idag tänkte ja ta me lite korvar och "bestiga ett berg" i skogen med Jessie, hon älskar ju springa lös i skogen och äta korv, samtidigt som ja får en utmaning!:)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0