Här vill jag bo!

åh såg hela min framtid förut när ja red, passera ett hus och där vill ja verkligen bo, såg i mitt inre en vinterhage, en paddock, bete, och hundarna ligga utanför dörren och mina barn springa runt o leka på gräsmattan!<3 Synd bara att min man inte vill bo på landet!:(
 Annars Kunde vi ju sett om d hade gått o lägga ett bud, ingen som bor där ens utan d står o förfaller..
såhär glad kan man vara när man sitter på världens bästa häst, idag vet ja inte va d var men fick nästan gåshud av o rida, precis ALLT funka, min häst va klockren från d ja tog honom ur hagen till det ja släppte ut han igen, blev en tur på 2,5 timme<3 Scirrocco va så go för red ju ända upp t Högelund(där han är uppväxt) och när vi skulle rida därifrån så vägra han o gå, så tänkte Okej, ja ser va han vill, så ja släppte allt och lät han gör pecis som han ville och då tvärvände han gick tillbaka, tog vänster ner mot den förfallna ladan och gick till mitt gamla stall. De va precis som han sa "Nettan, hoppa av, vi är hemma" <3 Så jäkla underbar!
Dörren på bilden neranför så ser ni både hans pappas namn och hans mamma, Shatterbort och Dina!
Sakna!*
Nu har ja precis kommit hem från kusin, vart där med massa Goa folk spela ett sällskapsspel som hette "helt hysteriskt", och tjaaa d va helt hysteriskt ! Skiitkul!:) Drack även en del men höll mig undan sprit så Allt sluta gott;) Tack Alla inblandade för en superkväll!:)
Gjorde en rejäler kladdkaka efter ridturen som ja hade me mig ner o verka som den uppskattades! :) Kul!
Natti /Nettan



Kommentarer
Postat av: mamma

Också tänkt på det stället mååånga gånger men han verkar ju onekligen mycket knepig. Tänk att bara låta ett ställe stå och förfalla på det viset. Helt sjukt! Så mysigt där! <3

Svar: Jaa, d e så tråkigt när dem gör så, o inte låter nån annan få chansen o hålla efter d ist d ligger ju så jäkla bra där. Skrev till han idag men utan svar!;) Så ja d e nog kört för mig o få köpa d stället! :( Puss<3
Jeanette Karlsson

2013-01-28 @ 22:46:01
Postat av: Syster

Jag minns när vi gått förbi det att vi pratat om det, får man bara ordning där kommer d nog bli hur fint som helst!:) puss

Svar: Ja jag tror me de skulle kunna bli kanon, o d läget vore ju perfekt för mig:) puss<3
Jeanette Karlsson

2013-01-29 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0