Min Gosse!<3

 
Åh fuck fuck , fuck!, Nu har min älskade snyggRoger gått o skadat sig!:( Märkte förut att något inte stod rätt till o när ja tog in dem, han halta som bara den, o då fick ja se en stylta o då pusta ja ut o tänkte vilken tur! Men när ja skulle ta bort styltan märkte ja att han även hoppa konstigt bak så skulle se om de va något där med, men då håller han på o ramla o typ slänger sig åt sidan, så stackaren har skadat sig rejält! Gud va ont d gör i mammahjärtat när ens djur inte mår som dem ska, han puffa på mig hela tiden som han sa "hjälp mig, ta bort det onda, snälla".. Hjälplös man känner sig då! Han står nu på 3 ben och veterinären ringer ja direkt i morgon o hoppas d kommer ut, pratat med min chef och fick ledigt tills dem har varit här! Han e jättesvullen också.. Min bebis! Hoppas hoppas bara d e nån allvarligare stukning så inget e brutet! Usch, vill inte ens tänka på det!:,( Håll tummarna för oss!
 
Nu har ja precis kommit hem från badmintonträningen! Så himla kul och bra träning, dock kommer ja nog ha mardrömmar o kommer nog kasta mig hit o dit i sömnen för jäklar vilka smaschar ja fick på mig i slutet, haha! Ja vart ju livrädd där på planen!;) Men kul som attan!:) Hoppas på en gnutta träningsvärk i morgon!
 
Nej nu hoppas ja på att man kan sova lite innan de e dags för Rogers dom!:(
 
 
Sov sött! /Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0