Ibland.

Ibland känns bara världen helt upp o ner, just nu e min värld lite halvt upp o ner, mkt som händer, mkt som kommer hända och vet inte riktigt hur jag ska ta tag i allt.. Eller få ett grepp om något.. En sak ja inte berättat för er handlar om Jessie, koy, pappas tjej, väntar ju barn, o de har två hundar sen innan och nu när Koy börjar bli tjockare ttrodde hon att hon inte kunde ha hand om alla hundar längre, Jessie, va gör ja då? Då står ja där med min Jessiegumma och vet varken ut eller in, hemma kan jag ju inte ha henne då ja e borta över 10 tim dag.. Åker strax efter 06 och kommer hem strax innan 17.. Funderat på hundgård men blir ju i princip samma sak där, får man ens ha en hund i gård så länge? O vintertid funkar de ju inte... Ja mkt o grubbla över o i slutändan kanske ja måste hitta ett nytt hem till henne.. :,(
 
Sen e d mig och Christian, allt vill inte va en dans på rosor där heller, d känns som vi aldrig träffas, inte samma personligheter och inte samma framtidsplaner o när vi väl träffas så e d oftast kort o kanske 4 gånger månaden.. Så väldigt konstigt förhållande....
 
Sen har min moster, min bästa vän, spånat i o flyttat härifrån snart, e ju inte de största jobbmöjlheterna här så förstår henne, men va tomt d kommer bli sf, hon förgyller verkligen dagarna, du betyder så himla mycket! <3
 
Sen har ja ju denna jäkla ångesten som flyger på titt som tätt, kroppen utlöser någonting som ja inte kan göra något åt, ja får hjärtklappningar, skakningar illamående osv, läkaren sa att ja stressat för mkt under längre tid + att ja vart sjuk på det (näsan), då mår inte kroppen bra i slutändan, känns som ja föråldrats 100 år de senaste två åren, o trött som satan hela tiden, men d vänder snart hoppas jag..
 
Och nu min häst Roger, va ju inte alls lovande idag och ska åka t kliniken t morgonen o få domen va som gömmer sig i benet.. Som tur är har ja en underbar bror plus tjej som följer med mig och d känns skönt! Men får föra över 20papp för lär inte bli en billig historia, men bara Roger blir återställd.. Min pojk, min gos!
 
Nu ska ja nana o komma på bättre tankar för just nu känns d bara så konstigt alltihopa, men ska bli skönt o få komma iväg i morgon o få det överstökat o sen hem p pyssla om min älskade Roger o ge han all kärlek han kan tänkas behöva! Känns som ja själv skulle vilja få en massa kärlek just nu, tss, vill va sådär liten o krypa upp i mammas/pappas famn o bli klappad på huvudet där dem säger att allt kommer bli bra, allt löser sig!
 
Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Syster

Du tänker för mycket sis.. Gällande Jessie, om d verkligen skulle krisa sig och jag är kvar här får du höra av dig, har ju även jag planer på att flytta, men fram till dess vet du vart jag finns om jag behövs.
Gällande Roger förstår jag att du inte mår bra, blir ju dyrt och sen är han ju en av dina <3:an. Men d kommer allt bli bra med han ska du se!
Och kanske är d inte menat att ni två ska vara ihop med varandra?:/ Du och C alltså, enligt d jag hört låter d ju inte görbra!:(

D är så mkt som händer runtom just nu, och allt på en och samma stund. Snart kommer nog allt på något sätt kännas lättare och ljuset kommer skina uppåt igen.
Kanske inte världens mest positiva kommentar, men ah, du vet vart jag finns om d är något, love you!<3

2013-02-21 @ 22:21:52
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0