I väntan.

På att få åka t ridträningen, påpälsad o klar så ska strax gå ut o starta bilen!:) Hoppas ja får Saga (c-ponnyn) idag me, kändes som vi hitta varann sist! ;) Blir inte att ja tar me Min häst denna gången då d e snöstorm ute o inte så sugen på ge mig ut me transport i det o min värdefulla skatt som last!:)  Så satsar på nästa måndag!:)
 
Det ja skrev ang mitt jobb förut så har ja en dålig nyhet o en god nyhet.
 
  • Den dåliga är: De fanns ingen ersättare så ja blev inte av med 5s jobbet :(
  • Den bra är: Att jag får en medhjälpare som ska ha lika stort ansvar som jag så nu blir vi 2 st!:) '

Yiiiipppiii, så jäkla gött, och de på jobbet förstod att d va en stor börda och stort ansvar så att nog 2 personer behövdes!:) Så lycklig!

 

Nej nu måste ja sticka!

 

/Nettan

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0