Härlig Lördag!

Nyligen hemkommen, blev en sen lördag detta, men vart en kanondag!:)
 
Först ut på sjön med Brorsan o Jeanette, vi hade våra fyrhjulingar och satte fast en bob efter o spann runt där!;) O Jessie va som tokig, hon högg mig i armen en gång, inte OKej! Haha men va inte meningen hon blev så uppspelt av att jaga Bobben att hon inte såg va hon bet i!
 
Sen blev d hem o laga mat t Roffeman och mig, sen sova en liten stund, sen in med liven och sätta nytt bandage på lillen, och ja tror ja lyckades ganska bra, mitt första bandage någonsin ja gör på häst!;) O de ska ja hålla på byta i 14 dagar så lär väl bli kung påt i slutet!;) haha..
 
Sen drog ja t LÅnged o kolla film me lite folk, såg little man, jäkligt kul film!:) Sen råka ja bli chaufför upp t Bengtsfors åt en kille, tjäna full tank på bil!:) Gött! O sen tänkte ja att när ja ändå är i bengtsfors så kollar ja om Christian e vaken. o där va d fullt ös, folk högt o lågt så där va rena festen o då behövde massa folk där chaffis så då körde ja dem, o sen hamna ja på lite fest o nu e ja äntligen hemma!:)
 
Ska bli gött o krypa ner i sängen, dock har ja förlorat min gumma till Rolf, hon låg där inne o snarka nu så intt har ja hela sängen för mig själv!;) Gytt d med ibland, för Jessie e makalös på knö o tjuva all plats!:P
 
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0