Westernlägret

Satan o jag som skulle lägga mig tidigt!
Haha men ligger o funderar på min 25års present jag fick,  westernlägret:) Och har bestämt mig för att ta med mig min Tjocko dit, tror han skulle passa gör bra som westernhäst!:)
Åh va jag längtar!
 
Sen skulle ja vilja fotas i cowboystil, vore grymt kul o ha såna bilder på Tjocko o mig, han i westernträns o sadel o filt och jag i hatt o skjorta, jeans o boots!:D
 
Sen ska man aldrig, ALDRIG kolla hästannonser.. Det finns en, en speciell på nätet som ja känner så mkt att ja vill ha, den gossen skulle passa så bra in med mina gossar!
Bah!
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Syster

Säger du till kan vi kanske fixa ett par bilder inom kort!:) och du, håll dig ifrån annonser, vi vet redan hur det slutar, eller hur?;) puss<3

2013-03-01 @ 00:33:44
Postat av: Nettan sv till sis

Åh skulle du vilja göra det?:) Vore gör kul!:) Fast ja har ju ingen westernsadel dock men då får vi köra barbacka!;) tss! Hahaha jaa, d e d värsta, sist sluta d med en Roger!:P Men de ångrar ja ju inte en sekund! :) Kanske blir en greger denna gånegn;) Tss! pusss

2013-03-01 @ 07:17:10
URL: http://sweetbumbii.blogg.se
Postat av: Syster

Jaga ut mig i skogen bara så fixar vi det:) och greger låter ju..ehm..fint;)

2013-03-01 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0