Färskingar! <3 :)

 Haha ja detta året blir det mkt färskt, hela två st bebisar! Ja ska bli kusin och Syster! <3
 
Syster känns ju lite konstigt då ja e 25 år så kommer bli ett himla glapp , men bara pappa e lycklig så e ja glad och ja ser fram emot o bli syster igen, så kul!:) Sen ska Liza min moster ha en knodd också med sin Jimmy!:) <3  
 
Stort grattis till er alla 4! :)
 
Önskar jag med kunde få en jag också men icke!;)
...........................................................................
 
Har även en tråkig nyhet och förtälja er, det är att d bara blir två hästar kvar i stallet!:,( Julia ska få åka till d evigt gröna ängarna! Lider så fruktansvärt med min moster, e nog bland d tuffaste man kan göra, skilja sig från sitt hjärta och bästa vän! Usch!:,( Önskar ja kunde göra något för er!<3
 
.........................................................................
 
Igår så va ja och mor iväg o träna i Steneby och min Mullehäst fick följa med.
Lastträningen har verligen gett resutat, såå grymt kul tog ungefär 5 min varje gång, dit och hem!:) Glad! Men själva träningen kändes inte alls så bra, för Scirrocco va väldigt konstig, kändes som han hade ont nånstans, Kan vart i munnen eller ryggen så denna veckan kommer Sofia Reuter hit o går igenom honom för han gick o spände sig o körde upp huvudet väldigt mkt o han brukar annars va gör fin o rida.
o sen så utvecklades vi väldigt på denna lektionen o uppfann en strutstupphoppgångart, herregud, d va d värsta ja känt!! Bah! Förövrigt var passet helt okej. Kul att mor va med också fast ja va så himla koncentrerad på min häst att ja helt missa mammas ridning haha! Men tycker d e så himla roligt o ha med mamma och verkar som hon själv älskart! tss!:)
 
Nej nu ska ja sova, andats in kemikalier hela dagen så känner mig helt borte i hela skallen...
 
Måste också säga att ja har världens bästa farbror, mådde inte så bra när ja kom hem och hade så himla ont i magen att ja blev liggandes på soffan o somna o drömde om choklad.. O va ligger inte framför mig när ja vaknar om inte Choklad? Då har Rolf vart o köpt det till mig! Blev så lycklig och glad och piggna till me en gång, du e så himla gullig Rolf!
Tack!<3
 
Sov sött!
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0