:,(

 
Usch så ledsamt o veta att ens bästa vän lider, d gör ont i mig! Hoppas allt löser sig till det bästa för dig o gumman, önskar ja själv hade haft mer tid då hade ja tagit henne störakt!<3 
 
Idag har tiden gått fort på arbetet, lite stressigt i slutet bara, typiskt man alltid får att köra ner lådor när d e 10min kvar o alla andra gått in för o byta om o då upptäcker man att nån lagt fram fel bräder och en travers är i vägen! Morr, men ja fick springa så hann ja precis! Förövrigt har Cheferna sagt att d e stor skillnad på mig nu nä ja fick en arbetspartner i mitt 5s arbete, och jag/vi har hunnit uträttat massor! Nu VILL jag grejja, innan så va ja bara helt död och ville inte ta tag i något alls som hade med 5s o göra, ville spy på det, va som o bära en 50kg backpack på ryggen som man ska bestiga en jätteberg med o utan mat i magen, men nu har ja nån istället som bär 25 kg åt mig och ja e fylld me energi;) Sen vet ja inte heller om d beror på att ja börjat med tabletterna ja fick utskrivet pga av panikångesten.. Dem funkar nog faktiskt, känngr mig lättare på något sätt! Och d är jäkligt gött, dock e ja fortfarande konstant trött, men d kommer väl gå åt rätt håll d med så småningom!:)
 
Idag har jag och Jeanette(Jonas flickvän), varit ute på en långtur me Tjocko o Julia, o d gick förvånansvärt bra, hade ju förväntat mig d värsta idag när ja skulle rida Julia då Julia inte sett spec rolig ut o rida d sista, då hon rest sig mestadels på två ben,;) Men hon försökte testa mig någongång, men d accpetera ja inte! Och efter ett par tester gjorde hon precis som ja ville, vi hoppa till o med över ett djupt dike + en stor gren på en åker! O de låter väl inte så konstigt men det är stora framsteg för Julia som är livrädd eller fjompig för saker att hoppa över, hon oftast totalvägrar o backar, kastar sig, eller reser sig osv.. Men som sagt gick d super, impad av gumman!:) Vi va ute i 2 h o tror vi alla 4 njöt jättemkt!:)
 
Imorgon blir d bowling me härliga folk!:) Sen på sön blir d nog tårta här hemma sen badminton!:) Plus en massa häst självklart nu när d e helg o man är ledig!:)
 
Fått en ny familjemedlem också! Tilde heter hon och är en långhårig katt!:) Bild kommer då hon kommit fram under sängen, just nu e mkt nytt och läskigt, spec en Jessie som e nyfiken som bare den, o Bubba vill me springa fram men d vill inte hon, hon morrar o tar i så ja tror hon ska spricka!;) Men d tar nog några dagar innan alla vant sig me varann!:) Hoppas d ska gå fiint o hon blir en lika stor kelegris som mina två bebisar!;) Finns inge bättra än o somna med dem breve sig!<3
 
Nej nu nana, tidig fredag men mkt o stå i imorgon, utsläpp, mokning, tvätta, storstäda inför kalas, rida 1-2 hästar, sen hinna me mig själv o frächa upp mig för grillbuffe o bowling på kväll!:)
 
Natti! /Nettan
 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej såg en annons på din transport ( http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=520560&kid=2 ) & undrar om den fortfarande finns kvar och till salu ? :)

2013-02-10 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0