Badminton!:)

Åh va roligt:):), idag har ja vart uppe på Badmintonen, Emma spelar ju o sen skulle Kusin m.fl dit så tänkte ja sticker upp o kollar, o sluta me ja spela litegranna så nu har ja fått jättemersug så blir att införskaffa badmintonrack o nya inneskor!:) Så ska se om ja kan få me mig brorsans tjej kanske på ons som man kan träna mot, hon va lite sugen!:) Haha för Emma vågar ja inte spela emot, hon e ju eliten själv;)
 
Imorgon e det jobb som gäller igen, har möte.. Ska se om ja kan prata med ena Chefen ang 5 s för är verkligen inte rätt person, känner d ända från tåpetsen o uppåt! :(
Imorgon e d även träning, Liza och Jeanette ebjöd sig sin hjälp då om ja vill ha med mig min mullehäst, så söta!<3 Så får se hur d blir imorgon o hur vädret är för hörde ryktas om snöslask igen.:(
 
Nej får nog bli tidigt i säng idag så man e pigg imorgon!:) Vart piggare i helgen me, gytt, va dock riktigt illa me tröttheten på fredagen, då ja somna strax efter 20.00 men kläder o smink på mig o sov tills kl 09 nästa dag.. Där kan man undra va som hände;) Tur ja hade hunnit ta in hästarna iaf!:P
 
Nattinatt!<3
 
/Nettan
 
 



Kommentarer
Postat av: emma

hihi kul!! men knäpp gumman, jag är fan långt ifrån elit, haha. men som sagt det är nog bra om ni är ett par stycken som kan spela mot varandra så blir det nog roligare för er, jag kan spela med er nån gång också :) <3

2013-02-04 @ 22:30:48
URL: http://quofataferunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0