Unicorn

Tatueringar
Jaaa e ju jätteinne på tatuera mig, men ska bara bestämma mig för vad jag ska ha och var jag ska den!;) E sugen på ha en på magen som går upp mot revbenen men kanske dumt o börja med så stor o på d ondaste stället enligt alla?;),
Här nedanför har ja kladdat lite på mig själv, typ nått sånt liknande skulle ja vilja ha på magen fast annat mönster:) Men sen funderar ja även på axeln/skuldran , där skulle ja isf vilja ha en Unicorn!;) haha! Ja bara älskar dem! O dels så är d en slags häst, de e från en fantasivärld och många säger ja inte riktigt e hemma i denna världen alltid;), Plus om d har vingar vilket för mig betyder frihet! Såå ja de e 3 saker som kanske passar in på mig? Frihetsälskande, fantasifull och hästkär?
 
Typ denna nedanför fast med vingar till?=) Jaaa e kär!
Haha denna ovanför va bara fet, men kanske passar in på mig med så småningom, haha som ja vräker bullar o kakor!;)
 
Sen gillar ja Rihannas handtatuering men de går ju inte om ja ska jobba i restaurang nångång!:(
Vad tycker ni?=)
/Nettan
 



Kommentarer
Postat av: Syster

Keep calm and get an unicorntattoo!
HAHA, kanske inte stavas så dock, men ah^^

Svar: haha!;)
Jeanette Karlsson

2013-04-01 @ 09:08:34
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0