Piggare!:)

Iprenen tog iaf bort febern men halsen e hemsk, men mkt mkt piggare!:) Somna dock aldrig om men vila tills de sprätte i kroppen på mig! haha..
 
Vart ute me syrran en sväng,o vi ska snart ut i skogen på långpromenad, sen ska ja ställa mig o laga medda, idag blir d Thaimat!:)
Idag skulle Sebastien ha kommit hit från Göteborg men ja e ju inte mitt fräschaste och han va med, sjuk, haha fyllesjuk!;) Så idag blir d kanonlungt, hyrde 2 filmer igår som ja och moster inte hann kolla på då vi fastna i gamla bilder och satt o tjöta ist! Hur mysigt som helst!:) Min moster gör en alltid på så bra humör! Va nog inte hemma förrän 00-01 inatt!:) Så tiden stack iväg, o ja fick känna på hennes bebismage där min kusin låg o sprattla!<3 :) Vilken känsla!:) Vart mkt bebis d sista, gick runt med Melissas bebis häromdagen i famnen! Maaah så go!:) Synd d dröjer länge innan en själv e i den sitsen!:P Fast undra hur ja skulle se ut med bebismage, en liten kubik! haha!
 
Här får ni en fotosession från mig och syrran igen!:) Ja vettetusan varför de kommer snett, ja o datorer!:P
 
 
 
/Nettan
 
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 8317713397



Kommentarer
Postat av: Alex

Vad skönt för dig att du lyckades dämpa feber och att du blev bättre. Vi får hoppas på att tagens solstrålar ger dig mycket energi så att du blir ännu bättre! :)

Modellkarriär nästa? Kameran älskar dig Nettan, din skönhet fastnar och förtrollar....
http://cdn1.cdnme.se/1565382/6-3/img_0461_51600d1eddf2b3565c7d75c2.jpg

2013-04-07 @ 12:16:31
Postat av: Alex

tagens??? Dagens ska det ju förstås stå! :)

2013-04-07 @ 12:26:09
Postat av: Nettan

Haha ja fast tyvärr va d bara tillfälligt, igår kväll blev ja totalt ras igen och idag har ja så ont i halsen, feber, förkyld o knivar som hugger i örera. Men ja kurerar mig så gott ja kan så ja förhoppningsvis klarar jobba i morgon!:) men tack, o ja solen gör en på strålande humör trots en e sjuk:) vårvädet:) haha oj nej men tack, tror inte ja skulle våga någon annan än syster fota mig dock:) men vi har lite mer fotosessioner på g som kommer komma upp här så småningom:) tss! Ha en underbar söndag Alex:)

2013-04-07 @ 12:31:49
URL: http://sweetbumbii.blogg.se
Postat av: Tony Johansson

Du är ju så otroligt fin Nettan!! Lite härligt att se en tjej som älskar landet och dess miljöer och fina kort därifrån! :)

Verkar som du har svårt att ta det lugnt och koppla av trots att du är sjuk, alltid på språng ;) Vad tränar du eller så förutom rider? Sedan jag ändra min kost och nu kör endast på ren styrketräning så har jag inte vart sjuk på jag vet inte hur länge.

Tänk om man hade haft en sådan modell som du här, får nöja mig med fåglar osv istället ^^

Då träningsblogg aldrig funkat att hålla igång för mig funderar jag faktiskt på en blogg med endast foto just nu, får se på det! :D

2013-04-07 @ 13:13:31
Postat av: Nettan sv Tony!:)

Men oj, Tack Tony! Va snäll du är!:) Va kul ni gillar bilderna, blir så glad!:) Jaaa naturen får en passa på o njuta av, ja älskar allt som har med naturen o göra, eeh eller jag ljög kanske, hatar kryp, d e bland d värsta ja vet förutom nyckelpigor för dem e söta!:) Ok får man höra hur du lagt upp den kost?=) sånt e ja med jätteintresserad av!:) Jag försöker alltd äta nyttigt och bra men ganska ofta slarvar jag!:/ men nu har ja lagt energidricka och choklad på hyllan ett tag!;) Jag tränar badminton, sen e ja ute o går varje dag o springer om vägarna tillåter, sen red ja men nu blir d bara hemma!:) E sugen på spela innebandy med men ja vi får se om ja börjar nångång!:) Jaa men fåglar o djur e med roligt o fota! Du kanske kan ha en blandad blogg med båda träning o fotning om vartannat?=) Kraaam!

2013-04-07 @ 13:55:28
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0