Barbackatur

Igår i skymningen red ja ut på min grå springare, borsta genom honom o slängde på tränset o sen skulle ja upp på ryggen! Eeeeeh d tog mig nog minst 7 min, hahaha ja e ju smidigare än ett kylskåp! Men upp kom ja efter många om o men, stackars min grabb, men han är bäst för han finner sig verkligen i allt:) Vi red bort till min andra farbror och red lite på åkern där o bara myste runt! :)

Igår va vi även i Åmål :) handla spån och foder o sen jäkla massa mat så nu blir d många Goa middagar framöver:) O medan ja gjorde stallet igår kväll så hade min syster gjort smoothie t mig, så himla gott! Tack<3 :)

Bestämt mig ang mina funderingar igår, blir nog Inge Thailand, kör på svensk vår och sommar sen får d bli resa i höst:) dock har ja ju ett litet måste i mitt liv o d är och komma utomlands 2 gr per år, så får väl dra t Norge eller Danmark i värsta fall;)

Inget ärende blev gjort igår eftersom d blev Åmål ist så får satsa på nästa vecka!:)

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0