Lugn lördagskväll!

Borde kanske spenderat kvällen me älsklingen men blev i stallet för länge!:P Haha stackars min Kille!:P Men han känner ju mig så han e väl van! haha! Vart ute o myst me mina småttingar o gett Roger o Scirrocco en rejäl rykt! Roger e sig själv här hemma och stod som ett ljus på gången! Myshäst!<3 Mätte han  o i manken e han 134 o baken 137!:) Så han blir def D-ponny :)
 
Inte hög bak väl?;)
 
På em/kvällen blev d ut me crossarna o fyrhjuingen med jonas o hans tjej o åkte en hel del runt i högelundsskogarna!:)! Så jäkla kul! :) Min cross o Jessiegumman!:)
)
Brorsan o tjejen!:)
 
Nej nu blir d t o försöka knuffa bort Jessieheffaklumpen från min plats o lägga mig o nana! Så hoppas vi på en bra dag i morgon då Chucks dom kommer!  
 
O just det, varför finns tradera? Jag blir ruinerad! :P
 
Sov så sött!
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0