Lane Loge!:)

Ja idag bär d iväg t Lane loge me Emma och Kenny!:) aldrig varit där så kommer nog bli skitkul!:) Dock har ja vart taggad hela dagen tills ja råka äta 361 biffar för MYCKEt och är nu trött i hela kroppen o vill bara sooova, dummamatkoma!
Innan dess va ja ute o sprang me min älskade jycke, och har kommit på ett knep som gör att hon inte drar sönder armarna på mig längre utan nu springer hon fint me breve, de är en fröjd! :)
 
Idag har d känts som försommar, riktigt underbart och fjärilar precis överallt i luften, så vackert!<3 Varför Kan de inte vara sommar föralltid? 
 
Igår va ja o shoppa loss på torp, brände ett X-antal tusen, de va shoppingdjävulen som satte sig i mig och ja bara betala o betala kändes d som, men nu har ja en helt ny stil, och ja kommer se jäkligt smart ut inför utbildningen, riktigt läckert!;) Bilder kommer nog sen:) Som ni nog även förstått så hitta ja inte modet av o bli fotad av fotografen i tors! :/
 
Nej duschen väntar! 
 
/Nettan
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, nu har jag bestämt mig för - eftersom jag alltid är här och kollar vad du skriver - att jag skall börja kommentera dina roliga/galna/seriösa mm mm inlägg! Varför vågade du inte fotas? Kul att shoppa! Ska du bli kontorsnisse när du åker gumman? Gissar på att du är skitsnygg i kostym =)Hur gör du med Jessie då så hon inte drar? Vädret har varit jätteskönt idag, dock ej sett några fjärilar men ändå. Puss <3

Svar: De va på tia mor!;) tss! Nej du vet ju va dåligt ja mår över mitt ansikte, så d kändes inte helt bra, men nångång kanske!:) haha ja d va skitkul o shoppa, annars brukar ja ogilla handla kläder men nu va d riktigt kul, spec me ny stil!, så nu känner ja mig flådig;) haha japp, nu blir ja en kontorsnisse, ska sitta på konferens hela veckan på ett hotell, får se om ja kommer hem smartare eller osmartare, har lite svårt för engelskt fackspråk så kommer nog sitta där som ett fån, sen har ja fått svårt o koncentrera mig längre stunder, haha, men ska bli kul iaf!:) ja korsar kopplet över magen på henne, då springer hon breve hela tiden utan o ens en tedens för o dra!:) annars när vi va ute o sprang flög ju ja efter!;) Mm men idag e d höstväder här igen, :( Hoppas allt e bra me dig!<3 pussss
Jeanette Karlsson

2012-09-02 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0