I Berlin!

Ja då va man i Berlin och ja njuuter nått fruktansvärt, avnjutit ett glas vitt, eller va d 3 tro?;) Sen käkat finmiddag ute i helt underbart väder, sen spola ja i ett hett bad o bara koppla av o nu ligger ja i sängen på hotellrummet! Verkligen skämt bort mig själv! Men i morgon e d slut på d roliga då d blir sitta i konferansrum hela dan o bara mala in massa engelska facktermer! Bah! Läst en halv bok idag på engelska och förstår ja allt? ICKE, gör långt ifrån, men positivt tänkande, tror detta kommer gå skitbra!;)
Blir även Holland i oktober.. Så detta måste funka! 
 
Fick dock kalla fötter idag när min chef sa att d typ bara va chefer med, + lilla jag som är heltborta i skallen, va gör ja här??! Men han sa även detta som lugna mitt hjärta, "lugn, dem äter o skiter dem med"! hahaha så från då  kändes allt mycket bättre!;) 
 
Mitt hotell!:)
 
Berlin e btw inge fräscht, inte alls lika vackert som sverige! 
 
 
Nattinatt, Nettan!
 



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Va du lyxar till det då nettan :) låter riktigt skönt! Du lär dig väll lite mer engelska efter som så det kommer allt gå bra! :) alla de där cheferna kommer väll knappt våga prata när de ser en sån vacker "affärstjej" ;)

Svar: Jaa, en fick passa på när en fick chansen! Va helt underbart o skämma bort sig själv lite!:) D hoppas ja du me gör ibland!:) Engelskan funka helt okej, men d e ju så himla mkt "företags engelska" så man blir gråhårig, så missa en del, men tror ja förstod d mesta!:) naw, va go du är!:) söt!
Jeanette Karlsson

2012-09-03 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0