Elcatero

Måndag och är supernervös för NU besiktar Emma min bil! haha så om en kvart eller va d tar så kommer min dom! Om den går igenom(känns inte så, tror ja har en dålig länkarm?) eller om d e småfel så åtgärdas dem så säljer ja den, o för pengarna ja får för den så rustar ja upp min andra bil, bes och ev säljer o köper en jag verkligen vill ha!:) That`s the plan!
 
Liza skicka nyss o undra om vi skulle rida idag, och yes d vill jag! Så longeringen får vänta tills imorn! Ja e sugen på rida ner mot långed så hoppas ja kan få me mig Liza dit, längesen man red där nu!:) Och d är en jättefin ridväg!:) Gud va ja kommer sakna alla underbara ridvägar när ja flyttar!:(
 
Just d nu har ja en plan för "snyggRoger" med, han ska börja köras in inom kort!:) Hon massören som va hemma tyckte ja redan skulle börja nu! Kul!:) Hitta massa bilder på hans morfar! Så jäkla snygg, inte undra på Roger e så läcker! hihi! Länkar (även där ja lånat bild)
 
 
 
http://www.angloarab.se/pdf/elcatero_the_acrobat_2009.jpg
 
http://www.angloarab.se/undersidor/annons_elcatero.htm
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0